::..kerabat Ꮅrincess Ꮇimi™..::

Orang comel selalu busy ~

Bila entah nak ada masa macam dulu-dulu. Nak edit itu ini. Nak bermain dengan code html bagaii. Mimi teringin nak mekapkan blog mimi ni lagi sekali. Tapi, itulah.. Tunggu masa yang sesuai baru kita boleh main edit² ni.

Buat masa ni, masa memang tidak mengizinkan. Sebab apa? Sebab mimi makin busy. Haha. Busy je kan? Tapi, kali ni memang bebetul busy.

Dengan tugas hakiki dan hobi. Ops. Hahaha. Korang jangan fikir bebukan okey? Doakan yang baik-baik je. Aamiin.

Ni mujur boleh update blog by phone je. Mentang-mentang hp dah canggih sekarang ni kansss. Hahaha 😂

Taklah. Tapi, aplikasi blog bila kat hp sangat mudah untuk kita update post baharu. Actually, mimi baru tahu ni. Tak tahulah if korang dah lama tahu. Tu yang mimi teruja seminggu dua ni nak update blog. Haha.

In shaa Allah, lepas ni maybe mimi akan aktif semula menulis entry. Ni pun baru ada masa. Tadi pagi sibuk dengan client yang risik² project di Negeri Sembilan, sibuk reply pm pendaftaran ejen yang baharu. Lepas tu, lepas tu, busy dengan plan bisness yang akan datang. Hoping semuanya berjalan dengan lancar hendaknya. Aamiin ❤

Mimi pun mendoakan korang yang membaca entry kali ni dimurahkan rezeki dan sentiasa berada dalam rahmat Allah.

Oh, ya! Untuk korang yang mana tengah nak cari rumah pertama kedua ketiga kesepuluh ke.. Korang boleh follow and dm mimi kat instagram ye. Mimi akan bantu. In shaa Allah :)

— Che Mimi ❤

Ni ig mimi. Yang mana ada ig tu..
Meh follow kiter 😊


4 ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...