::..kerabat Ꮅrincess Ꮇimi™..::

Pelik kan?

Lately..

Mimi peliklaa. Hahaha. Tak tahu nak start dari mana. Tapi, mimi kena share jugak kat sini. Bagi hilang sikit rasa gemuruh tu. Matilanakk. Hahaha.

Macam ni. Baru je terjadi ni dalam kelmarin macam tu.. Mimi ada termimpikan someone. Tapi, mimi macam ingat tak ingat orang tu. Maybe mimi pernah kenal dia. Tapi, tak begitu rapat kut. Entahlah.

Dalam mimpi tu, mimi pergi kelantan. Sampai je sana, tahu² je dia ada. Bila mimi balik ke johor, eh.. Dia ada lagi. Mimi ada tanya dia. Tak penat ke asyik ikut mimi? Dia diam je weh. Mimi tak pandang langsung pun muka dia. Sebab mimi rasa nervous. Segan pun ye jugak masa tu. Hahaha.

Rentetan dari mimpi tu..

Malam tadi, mimi mimpi orang yang sama. Dan mimi pasti dia adalah orang yang sama. Sebab perasaan tu masih sama. Perasaan selesa dan hati berbunga-bunga.

Dalam mimpi kali ni, berlatar belakangkan masjid macam tu. Maybe masa tu mimi tengah join umrah rasanya kut. Mimi terserempak dengan dia lagi! Adoi.

Mimi tak tahu apa yang mimi patut buat masa tu. Rasa gemuruh giler macam nak pergi interview. Mimi berani kan diri untuk pandang dia. Bila mimi pandang dia kan.. Emm.. Rupanya.. Dia orang yang mimi pernah suka dedulu.

 Allahu ❤

Dalam mimpi tu, mimi dengar dengan jelas. Dia sebut nama dia. Ya, betul lah dia yang hadir dalam mimpi kelmarin. Berdegup kencang jantung ni rasa. Rasa macam tak percaya. Dah nama pun mimpi. Kah³.

Tapi, ini adalah antara mimpi terindah yang hadir dalam hidup mimi weh. Entah apa petanda tu mimi tak berani nak ulas apa². Allah lebih tahu. Hoping, biarlah benda yang baik-baik je.

Mimi ada dengar.. Ustaz kata, kalau kita mimpi orang tu.. Maksudnya, dia rindu kita. Takkan dia rindu kita kuttt? Eheee.. Merepeknya lahaii 😂

Untuk awak, kalau rindu mimi.. Kirimlah doa banyak². Moga kita dipertemukan semula di alam nyata. Gitu ~



— Che Mimi ❤

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...